سلام

همه می دونید من یه بسیجی ام و دارم بالاصطلاح کارهای فرهنگی می کنم اگر خدا قبول کنه.

باشه اصلا تو راست می گی، من اومدم تا از خودم تعریف کنم، بچه زرنگ حالا که فهمیدی پس تا آخرش رو بخون، نه با خوندن اولش بگی من بلدم، من بلدم.

راستش تو مملکت ما یه سنتی است، آن هم این است که بعضی ها بی سرو صدا کاری را می کنند و موفق می شود می آیند، چوب لای چرخش می گذارند.

این یعنی اقتصاد بچه پولداری به قول حضرت آقا، البته چون مسئولین ما گشنشون نمی شه و همیشه چیزی هست برای خوردن و حقوق ثابت با هدایا و مزایا دارند دیگر نیازی ندارند به دردسر چهار تا بچه مثل من، که بخواهند آمار رد کنند.

بماند.

ولی بنده در دو سه تا مجموعه فرهنگی که کار می کنم و الحمدلله به لطف خدا و کارهایی که خود بچه ها می کنند، نه من (من هیچ غلطی نمی کنم) داره کارها انجام می شه و به لطف خدا در کارها موفق ایم.

اگر من گزارش یکی از برنامه هام رو که منظم و ... انجام می شه رو بدم بی شک گروه نمونه استان نه، کشور هستیم.

کاری هم به سردار و غیر سردار ندارم و نداشتم، من واسه هیچ سر   داری کار نکردم. آره همه سر داریم و بعضی ها واقعا سردارند، همه اش درباره یک عده سردار که نباید گفت، این همه آدم سردارند باید از این سردارها هم گفت که چقدر اذیت می کنند هم رو، الگی الکی، وا الله با این نوناشون.

خلاصه به ما روزی گفتند  طرفدار شریعتی، منحرف، دوم خردادی و ...

اما یک بار برای همیشه این پیام زیر برای اون دوستان...


پ.ن: با تمام احترام به منتقدان عزیز خودم، یکی نیست به بعضی از این ها بگه، گوسفند جان دوم خردادی ها با شریعتی مشکل دارند، چون این ها لیبرال هستند و طرفدارپوپر و هابرماس و رورتی فلاسفه ی لیبرال دنیا و شریعتی سوسیالیست بود و مکتب فکری مارکسیسم رو بیشتر قبول داشت، خوب حداقل برای رضای خدا بروید چهارتا کتاب بخونید، این بی سواد بازی ها رو در نیارید، در ضمن از دوستان ما در تعجبم که چرا این قدر ساده مابانه فریب می خورند.

پیشنهاد می کنم کتاب شریعتی، دین و جامعه را نوشته عبدالحسین خسروپناه و مهدی عبداللهی حتما بخوانید، بخونید دیگه، این قدر آبروریزی نکنید.

البته می دونم شما ها آنقدر سواد ندارید که بفهمید آقای خسروپناه کیه ها، ولی...

به دوستان و بزرگان و رفقا و ... که من خاک پاشونم، نوکرشونم، ال شونم، بل شونم هم توصیه می کنم حتما بخوانید.

اصلا به پیش دبستانی ها، دبستانی ها و راهنمایی و دبیرستانی ها، این کتاب در خانه ی شما باشه، هم با مسائل روز آشنا می شید و هم فرق گوشت کوبیده رو با ... (استغفرالله از دست بعضی آدم های بی ادب) می فهمید.

یا علی.

یک بار برای همیشه نوشتم.

التماس کنید دعاتون کنم.

و البته من هم التماس می کنم تا دعام کنید...