سال نود و سه تمام شد. پر از تلخی و کمی هم شیرینی. پیرتر شدم و خسته تر. البته به روی خودم نمیارم. موارد زیر رو تکمیل کنید.
بشارت سال: مرگ ملک عبدالله و آزادی یمن
سرکاری سال: توافق هسته ای
مظلوم سال: فرهنگ
فیلم سال: "محمد" ص (مجیدی)
کتاب سال: "من زنده ام"
سوژه سال: محمدرضا رحیمی
مرررررد سال: حاج قاسم
غصه سال: شهادت جهاد مغنیه و ارتحال آیت الله مهدوی کنی
ابتکار سال: نامه رهبری به جوانان غربی
مصیبت سال: ریزگردهای خوزستان
توهین سال: ...برید به جهنم
افتضاح سال: جشنواره فیلم فجر
جوک سال: ثبت نام جناب هاشمی در انتخابات شورایاری جماران!
صفای سال: پیاده روی میلیونی اربعین
تعجب سال: حواشی فوت مرحوم پاشایی
حکم سال: 20 سال حبس برای مهدی هاشمی! (الکی مثلا من از حکمش خبر دارم)
مسوول سال: جناب وزیر بهداشت
معجزه سال: تورم صفر درصد!!!
ملعون سال: نشریه شارلی ابدو
دست مریزاد سال: مدافعان حرم
بیاد ماندنی سال: عیادت از حضرت آقا